Get your own Digital Clock

People :)

Wednesday, February 2, 2011

WAKA - waka for da last time:(

Hmpp , sedih jaa bila nk cerita pasai org ygg kita syg akan pegi tinggalkn segala . terlalu sedih lagi apabila da 3thun lebih hidup bersama dalam satu bumbung ASMI . Nashreen and Fikri meemutuskn untuk ke skula berasrama penuh . yaaa , sbgai sahabat rapat bohonglaa klu airmata yg mahal ini tidak jatuh . erghh . tiada pengganti dan brharap tiada ssiapa yg bule mggnti . keriangan kami sbgai seorang kanak2 aktif kongsi bersama , ketawa bersama , perangai pelik bersama , dan nangeh baersama2 . tiada pngganti NASH , takkdakk . Bilikstudy akan jd suram jaa yg dulunya sebising ZOO bila hg p . jgn pernah lupakan HATI hg yg 1 lg kt sini ATHIFA AFFIN , aku rasa dya lah org paling terasa dgn suma dugaan nii . FIKRI  aku benci kenal hg , benci sebab hg akhirnya pergi tnggalkan kami suma . pedih gila . hg JAHAT . aku benci juga dpt baik2 dgn hg time p pdg besar rituh . hg kena engat KAEN BURUK and  SELIPAR jamban aku taw ? kenangan gelak tgther2 kita . setelah itu baru aku kenal erti sebuah PERSAHABATAN :( dan setiap prtemuan pasti ada perpisahan

No comments:

Post a Comment