Get your own Digital Clock

People :)

Friday, February 4, 2011

HEAR ME NOW:)

Thaaaks a lot bcause abeskn masa korg suma utk baca all da things about me yg agak mrepek . again , THANKYOUU . lets check out . just call me yeyen . actually my nami izyan farzana bt norhata . im already 16 years old . tp xrasa sebesar manapunn . feelin that im still a little child.. WHOA , prasan muda , why not ? hee . a student from SMKibrahim . DOB 15 april 1995 . just a simple person tend to make the best of everthing . yaa hidup dalam one happy big family . mysuperhero NORHATA hj shuib , mymumioo HANISAH bidin a person after my own heart and my two little monkey UMMAR hata and RHAISA hata . yg terserlah kedegilan mereka . BILA KEGANASAN AKAN BERLAKU ? bebai aku akn berlaku bila perlu shaja . marah betui bila ada yg xreti nk hormat perasan . yaa , manusia ada masa kita sedih , ada masa kita hantu , ada masa juga utk melawak paa suma prangai brgantung kepada keadaan . hormat is the important one . mulut potpetpotpet jaa tp sory to say kalau org yg aku xkenai , aku xknn tegur laaa . belagakknn aku , belagak lagii korg sapa sruh xdtg tegur . huhh . erkk , walaupunn aku sehandsome nie tapi hati kecil jaa . mudah mnangeh . ponden lebih kuren laaa . suka berdiam diri jika ada masalah . jiwang ? not bad laaa . jarang2 . love ? sign of love 2 merata tp jual mahal aku lebih pnting and cinta xpayah di carilaaa wahai prempuan ia akn datng sendiri bila masanya . jdilah yg terbaik utk mndapat yg lebih terbaik>ibu ckp< haaa , aku xmcm sstengah prempuan laen yg senang kluar dating , depa pnya boyfiee dtg rumah laa , keluar tnpa parents apa suma lahh . nonono . izyan nie laen byakk . parents aku sporting abeh tp ada certain part nie mereka betoi2 overprotative ank dara depa nie . sometime rimass jaa . PERLUKAH bercinta ? ikut suka laa . anak dara weyy , cara ank dara lahh . semuanya yg aku nak insyaalah dpat tp kena jaga muka ibu and ayah dari buat bnda2 yg xelok pa suma laaa . bukanlaa baik mana sgt punn diri nie skdar merepek biar jadi pnjg cerita aku , tp restu parents tue pleng pntg bila ckp "IZYAN NO" yaa sbgai ank aku hormat kputusan mrekaa . betoi ? melawan juga kkdg aku . setiap kputusan mreka tue ada byk kebaikkn utk aku . pesanan demi pesanan . byk sgt smpai terlupa n ada yg buat2 lupa . Next , rumah kedua aku adalah , HOSTEL . yeah walaupunn ank ibu>homesick jaa keja aku nie atau manja atau sumanya berkenaan dgn anak mak<tp terpaksa utk berbuat demikian . aku xkisah punn sbnarnya nk kena CHOP ank manja . do i care ? lgpunn xkcu hidup sapa2 knn kt sana aku dikelilingi oeh ramai monster2 SHUMIL , whee . tersenyum jaa aku bila depa suma ada . kawan2 penting nahh . haaa , masyarakat paling semak ? bilaa ada kes pompuan telan pil sbb aku . hahahha . dasat gila pompuan tue . xfikir mak ayah kt rumah . ish2 . wlupunn masih kanak2 aku lebih berfikiran jauh kdpan . nope ! utk hg si prmpuan gilaa ? kembali ke jalannn benar . gilaa mmg gilaa . huuhuu . kesabaran perlu ada sbgai seorang manusia biasa . "PACIK" too selalu kasi nsihat apa suma kt aku , thengs ILUVEYOUU , FOR NOW , sincerely i have nothin in my head that i would like to do just cocentrated on my studies , struggle for my spm nextyear and wanna life to the fullest . dats all letih2 menaip , thengskiuss :)

No comments:

Post a Comment