Get your own Digital Clock

People :)

Saturday, February 5, 2011

goodbyess :(

yayyaya , hari yg agak malas buat aku apabila nk check in hostel suda ptg nie 
haiyak ! malaih gila tp terpaksa balik jugaa , spt biasa mgemas semua brg klgkapan macik yg nk bawa balikk
haish , tp samapai skrg aku still on9 dan terasa malas , malas dan pemaih nk balik 
huuu , 2weeks more baru nk menaip balik . yeah betapa rindunyaa nanti 
nashreen pula takdakk suda start hrinieh . haish . kesedihan mula melampau dan tak trgambar
paling sediih aku xdapat tgk da blues malam nie 
arghh , mgharapknn terbaik mlm nie dorg main setelah abg torres join team , wuhuuu
gtg , aku hnya bbrapa jam lagi utk mgedik dgn family 
yayaa , see u nanti :):)
olehkerana da blues nk bertarung malam nie aku letak suma wana biruu ,

No comments:

Post a Comment