Get your own Digital Clock

People :)

Tuesday, February 1, 2011

blog ohh blog

nope , akhirnya jadi kenyataan setelah potpetpotpet mulut aku nie kt YUNN , macik LALA n WALAWENG sebab xajak aku sekali buat suma benda semak nie . hahaha . aku sukaa tulih2 hat merepek sekurang2 kurangnya dapat hilangknn buhsen knn . haa , kenapa teringin nk buat suma nie ? first , all da things yg aku tulih sblum nie dalam diary hilang , hilang dan hilang , clumsy GILA . hmpp so aku tekad laaa utk taip jaaa lepas nie dan berharap xknn hilang da . ohh my mr.DABOO . rinduu gila tp gone . p letak mana punn xtaw suda . hmpp . haa , kebluran aku masih terserlah kt blog nie maybe masih baru . yeah . KORG ? mesti bantuu laaa oke , kanak-kanak kecil yg da maju guna blog . wahhh . itulaa akuu

No comments:

Post a Comment